دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

شستشو و تميز كردن ماشين

در اين وبلاگ قرار است شما با تكنيك هاي فوق حرفه اي نظافت با بخار را آموزش دهم. اميدوارم بتوانم بخشي از سوالات شما عزيزان را پاسخگو باشم.

۶۹ بازديد

جدا از محل كار و تختخوابش ، مكاني است كه يك فرد معمولي قسمت خوبي از روز را مي گذراند ، كه به ضرورت يا عادت ، ماشين است. كسي كه آن را در اختيار دارد و بيشتر آنها با چندين اتومبيل در هر خانه ، روزانه از آن استفاده مي كنند
براي برخي ، اين به معناي واقعي كلمه يك بخش جدايي ناپذير از كار در يك اتومبيل تقريباً در تمام طول روز است. البته اين منجر به تجمع زباله ، گرد و غبار و گل خواهد شد. ماشين بايد به طور مرتب تميز شود ، چه از نظر داخلي و چه در داخل.

درست همانطور كه مرتب بودن يك آپارتمان يا خانه براي شما پيام خاصي را ارسال مي كند ، همين مسئله در مورد حفظ نظافت و مرتب بودن قلع تان نيز صادق است.


ماشين


يك ماشين تميز ، براق ، معطر و نماينده لبخند فوري را بر چهره هر صاحب خودرو مي گذارد. بلافاصله به تمام آن مدل هاي عالي موجود در سالن هاي نمايش سالن فكر كنيد و اگر چنين نيست ، مي توانيد آنها را در تميزي و شكوه جفت كنيد. چطور؟ بنابراين مرتباً آن را از بيرون و داخل آن تميز كنيد.

تميز كردن خشك و عميق به محافظت از فضاي داخلي و اثاثيه خودرو كمك مي كند. تميز كردن خشك از شر گرد و غبار ، گرد و غبار و بو ، مانند سيگار و دود تنباكو خلاص مي شود.

اين روش تميز كردن خودرو بايد حداقل سالي يك بار انجام شود زيرا خلاء و شستشوي منظم اغلب كافي نيست.

اشتراك با دوستان:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.